събота, 26 октомври 2013 г.

Два дни около Вихрен

Както се разбира от заглавието-два дни-25.08.-26.08.2012г.се разхождах около Вихрен-първият ден бях до езерата-Окото.Муратово,Рибното.Видях и известната Байкушева мура.Нощувах на х.Бъндерица и на другия ден щурмувах първенецът на Пирин-вр.Вихрен.Видях и Влахинските езера.
На върха се откри зашеметяваща гледка към редицата,начело с Кутело,Кончето...Боже мой,видях за първи път Кончето,за което съм чувал такива страхотии!Въпреки,че го гледах отдалеч,имах чувството,че съм на острия му ръб!Направо ме полазиха тръпки!Ще трябва някой ден да взема градския(Иво) за кураж и да ме снима,а аз да го мина(яхна)това Конче!Голяма тръпка ще е !А ето и снимките от двата дена ходене:








































































Няма коментари:

Публикуване на коментар