събота, 26 октомври 2013 г.

За втори път в Рила-вълшебството на Урдиния циркус

Даа,много ходих тази година!Пет пъти в Стара планина,по един път на Витоша и Пирин и два пъти в Рила.Пълноценна за мен планинарска година!Видях много нови места и красоти!
Реших да завърша подобаващо годината с посещение на Рила(второ за годината).Тъкмо си бях купил една Дакота 10(GPS) и рещих да го пробвам.Марщрутът отново бе двудневен-26.09-27.09.2012г.Този път минах през с.Говедарци и паркирах на ЦПШ-на Меча поляна.Времето сутринта беше хладничко,но после се постопли и стана перфектно за разходка.
През първия ден направих лека загрявка-до Страшното езеро-Йончево езеро и обратно до Меча поляна(където нощувах).Исках да отида до Попова капа,но коляното ме заболя много и реших да се прибера за да почина и да поотшуми болката до утре,когато щеше да е голямото ходене!






























Ден втори.
Програмата за днес беше по-интензивна-от Меча поляна-първа и втора тераса-
 Еленино езеро-вр.Мальовица-по билото-Додов връх-Урдин циркус-слизане и обикаляне-Зелени рид-Яворова поляна-Меча поляна-колата-Стара Загора.
Утрото започна добре-в 7часа тръгнах,минах набързо през х.Мальовица,терасите и закатерих по билото.Болката в коляното отново се върна и така беше през целия ден.Но връщане назад нямаше!Направих няколко кадъра на Еленино езеро и нагоре.Стигнах билото и- няма маркировка!Ами сега?Сетих се за Дакотата,вадя,пускам и тя сочи надясно!Ами добре,да видим!И наистина след малко видях червената маркировка!Бреййй,то било хубава работа това нещо,бе!Ех,мама му стара,ако бях с машинката при първото си самостоятелно ходене в Балкана(за вр.Ботев от Карлово),нямаше да се върна,а щях да мина по билото до Добрила!Но станалото-станалоДа видим как ще се оправя тък с тоя куц крак!
Стигнах до Мальовица,почивка,снимки,после по билото-Додов връх-Урдин циркус.Значи от високо циркуса е много красив-направо за снимка на стената!Голяма красота!За разлика от Рилските езера,където е навалица,тук все още това място е непознато за масовия потребител и затова така диво и спокойно!Абе,хора,думите са слаби!Това трябва да се види на живо!Великолепие и тишина,спокойствие!Слязох в циркуса,пообиколих някои езера,снимки ,лека почивка и нагоре към Зелени рид!Обаче като излязох на билото и тръгнах към Яворова поляна се почувствувах много изморен-физически(от крака) и психически!Започнах да правя по-чести почивки,нещо загубих тонус!А времето напредваше!Много съм благодарен на моя градски-Иво,който сякаш е предусетил как се чувствувам и в този момент се обади по телефона!Разменихме няколко думи казах му къде съм,той ме окуражи,че малко остава и аз зацепих с пълна пара!Ех,колко малко му трябва на човек-едно обаждане,една добра дума от приятел и сякаш във вените ти се вливат нови сили!Благодаря,Иво!С удвоени сили закуцуках към колата.В 18.05часа бях при колата,газ и в 23.30ч си бях у дома!А,забравих-на някои от снимките се вижда и Рилския манастир.Ето и снимките:







































































Няма коментари:

Публикуване на коментар