петък, 25 октомври 2013 г.

Вр.Ботев-от гр.Карлово

След публикация в Планинарския форум на колега,минал по билото на Стара планина-от Добрила до заслон Ботев,реших и аз да го мина,но обратно.Отделих три дена и щурмувах откъм гр.Карлово-минах през хижите Хубавец,Балкански рози,Левски.Следобед бях в заслон Ботев.От много бързане стимахът ми се беше свил на топка,не ми се ядеше,повдигаше ми се.Едва хапнах малко супа(даже не я доядох) и си легнах.
На другият ден станах вече по-добре и щурмувах билото.С крейцерска скорост минах Чала и Жълтец....и запецнах.Нямах карта, компас,GPS,все необходими неща.Не познавах района,мислех да вървя по коловата маркировка.Да,да,ама не!Коловете свършиха и аз спрях.След известно умуване реших да се откажа!По-добре посрамен,но жив,отколкото курназ,но изяден!Научих и следващият урок-предварително разучи маршрута,вземи карта,още по-добре и GPS!Бавно,но постепенно и от личен опит взех да ги научавам уроците!
И от три дена станаха два-12.06.-13.06.2012г.

































































































В заключение-пак ще се върна и ще го мина!Но този път-подготвен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар