понеделник, 28 октомври 2013 г.

Ком-Емине 2013г.-ДЕН ВТОРИ-02.07.2013г.

Днес станахме в 5ч.,на челници събрахме палатките,оправихме багажа,закусихме-аз ядох кус-кус с мляко(като за първи път се справих добре с приготвянето на закуската).Към 6ч.потеглихме.Минахме през с.Лакатник(мислех,че е едно,а то се оказа-две населени места с едно име).Покрай спирката"Последна грижа"навлязохме в селото-то точно се събуждаше.Заредихме с вода,снимахме се пред Паметника на падналите в Балканската и Междусъюзническата война,пред един двор закусихме с вишни(аз отначало се дърпах,но после се престраших-все пак дървото си беше на улицата).В началото докато колегите ядяха даровете на Природата,аз не хапвах.Но после осъзнах,че трябва да използувам всяка възможност за "зареждане на батериите".Започнах и аз да следвам техния пример.Мотото ми стана-Дават ли ти-взимай,гонят ли те-бягай!Някои може да си спомнят от кой разказ беше този израз-актуален и днес!В горния край на селото ни залаяха няколко овчарки,но човека ги укроти,а ние продължихме напред.В 9ч.бяхме на х.Тръстена-кратка почивка,хапване ,снимки и напред.Хижата е известна с големите си малинови плантации.След нея подминахме едно стопанство,приличащо на средновековно селище.Табела показваше,че е строено с европари.Вътре щъкаха дивеч(сърни) и домашни животни.Отново снимки и напред!Минахме и през разклона за манастира Седемте престола.Хората бяха сложили табелки за да не се объркваме-поехме нагоре за билото.Изясни се и целта на днешния ден-местността Зла поляна.Аз се възпротивих-щяхме да минем около 52 км-много беше това според мен.И то за втори ден!Ако върви все така аз нямаше да мога да финиширам.Отказах-боляха ме пришките,цялото тяло,раницата и тя тежеше.За мен средно на ден по 40 км си беше добре,Защо да се изхвърляме и да минаваме километраж за един ден,който другите минаваха за ден и половина!Май работата започваше да заприличва на първия опит на Тито(несполучлив-лошо време и много километри).Тогава решихме да нощуваме в х.Лескова-частна хижа.Е,щяхме да имаме вода и подслон-това е важното!Пристигнахме към 17ч.Поизмихме се,хапнахме бъркани яйца и хляб(само това имаха)-здраве да е!Спахме под навеса-перфектно!На хижата малко редуцирах багажа си(е,не беше кой знае колко-два найлонови чували и едни гумени ленти).Хижарката се зарадва,особено на чувалите-идеални за събиране на боклука!Тук,на снимките се виждат и сериозните поражения по краката ми.И това само за първите два дена!Какво ли щеше да е нататък?


























Няма коментари:

Публикуване на коментар