петък, 25 октомври 2013 г.

Гара Стряма до с. Гъбарево-по билото на Стара планина

Само след 10 дена ми се удаде случай да довърша  започнатото-колегата,градския и Учителя ми от Планинарския форум Ивайло(ZCEZBPM) тръгна на четиридневен преход по билото,започвайки от гара Стряма през върховете Вежен,Амбарица,Купените,Ботев,масива Триглав(Голям и Малък Кадемлия,Пиргос) до с.Габарево.Господ беше чул молбата ми!Присъединих се към него и направих първия си сериозен и успешен преход по билото.Добих малко самочувствие за следващите си преходи!В началото градския беше малко резервиран относно скоростта ми на придвижване(той се движеше с доста бързо темпо),но мисля,че още първия ден ме одобри и по-нататък не сме имали проблеми!Беше супер-и като ходене и като гледки!
1 ден-гара Стряма-вр.Вежен-вр.Юмрука-х.Ехо-7,5часа.



































2 ден-х.Ехо-х.Добрила-9,5часа
































3 ден-страховития алпийски траверс на Стара планина-х.Добрила-х.Тъжа-10,5часа.Яко,много яко!






















Малко снимки,но минахме и през четирите сезона и нямахме много време за снимки.Отново вр.Ботев показа своя променлив нрав.Подсичайки Жълтец попаднахме в такава гъста мъгла,че се шашнахме-добре,че Иво имаше GPS.И въпреки това все питаше-къде е заслона(Ботев)?На финалната права за заслона освен мъглата ни запра и такъв дъжд,че за нула време подгизнахме-особено аз.Дъждобранът,който бях взел-един найлонов не свърши никаква работа(както и се очакваше).Следващ урок-вземи си хубав дъждобран за планина.Дъждът поспря,изсушихме се в заслона и поехме към върха.После към заслон Маринка-отново порой,гарниран с гръмотевици.Бяхме на билото и само приклякахме.и се молехме да не се опечем!Размина ни се!
4 ден-масива Триглав-Голям Кадемлия,Малък Кадемлия,Пиргос-х.Соколна-с.Габарево-9.15часа.





























Продължителност-22.06.-25.06.2012г.Беше хубаво преживяване.В автобуса,на път за Казанлък посочих на Иво черните облаци,които се събираха над Ботев и му казвам-майка му жална на този,който сега е там!А долу в равнината-жегааа,дърво и камък пукат от жега!

Няма коментари:

Публикуване на коментар