сряда, 30 октомври 2013 г.

Ком Емине 2013г.-ДЕН ДЕВЕТИ-09.07.2013г.

Ставане,оправяне и тръгване.Хижарят(както и този от х.Бенковски) стана да ни изпрати.А,бе,тези от старото поколение знаят как да посрещат и изпращат,да накарат туриста да се чувствува добре!Няма вече такива!
Целта за деня беше х.Бузлуджа-около 36км. От тук нататък вече само слизане-нямаше такива височини от порядъка на 2000м.Но това не пречеше пак да има изкачвания и слизания,което си беше изморително.,все пак сме тръгнали на планина,на КЕ,а не до кварталния магазин-нормално е да бъде така!Та,сутринта отново мъгла,хладно време,вода.Краката бързо подгизнаха(отново нормално!).Подсякохме вр.Корита,минахме през едноименната чешма и излязохме на Ясенския проход,минахме през х.Партизанска песен,където спряхме за закуска.Аз ядох супа с някакво месо.Почивка и отново поехме в мъглата.През целия ден имаше мъгла и студ(сякаш не беше средата на лятото-ама това съм го писал по-напред).Това имаше и добра страна-без потене държахме доста добро темпо.Минахме през местността Узана(там се намира географския център на България-Дидо отиде да си сложи печат),х.Узана-неработеща,хотел Узана-също.Изведнъж от мъглата изникна Шипченския проход-беше около 12.35ч.Седнахме в едно от капанчетата да обядваме.Аз преди това се обадих на маминка да й кажа докъде съм(тя,милата,беше си купила карта на България и отбелязваше придвижването ми),поговорихме,после се обадих на семейството си.Като им чух гласа,очите ми се насълзиха(много ме беше хванала носталгията по дома)!Поприказвахме си и се присъединих към другарите за да обядвам.После те отидоха да се изкачат на върха(Шипка) за да поснимат.Аз се бях качвал няколко пъти,а пък и имаше мъгла и останах да почивам.След 20-тина минути се върнаха,а Иво се оплака,че заради мъглата,не успял да направи снимки.Нарамихме раниците и тръгнахме за х.Бузлуджа.В 16ч. бяхме там,обичайното миене,пране,сушене,хапване и лягане.



















Няма коментари:

Публикуване на коментар