вторник, 29 октомври 2013 г.

Ком Емине 2013г.-ДЕН СЕДМИ-07.07.2013г.

Днес е ден за почивка.Отиваме до х.Добрила и ще почиваме-Иво се оплаква от болки в дясното коляно,а на мен малко почивка ще ми дойде добре-раните няма да зараснат за един,но все пак малко ще починат.
 Сутринта станахме в 7ч..оправихме се,закусихме пържени филии със сладко от боровинки и полека лека тръгнахме за Добрила.Потеглихме в 9ч.,а в 12ч. бяхме там.Обядвахме,изкъпахме се,аз се погрижих за раните,спах от 15ч. до 18ч.-дойде ми много добре.Времето беше много хубаво-слънчево и сухо.Поисках да минем през Купена и да спим на заслон Ботев,но решиха да почиваме(и без това сме били напред с графика).Ами,добре!Хората,които работеха на хижата/комплекса,като ми видяха краката и се хванаха за главите-как вървя с тези рани!Ами,така с инат и воля!Помолих и ми отрязаха две парчета дунапрен за стелки,че моите бяха тънки и като вървях по каменист(чакълест)път,камъчетата се впиваха като шишове в раните и ходилата,и си беше доста кофти!Обядвах леща и пържени картофи,а вечерях боб и пържени картофи.Към 19ч. заваля дъжд.Брей,само това липсваше-утре предстоеше най-трудното-алпийския траверс на Стара планина-Амбарица,Купените,Ботев!Как ще ги минаваме в дъжд,особено Купена!Иво реши,ако е така,да минем през х.Васил Левски!Ще видим утре!Заспах окъхарен!


Тук Иво щракна еделвайс,но насаден!Е,поне видях на живо това цвете!








Няма коментари:

Публикуване на коментар