неделя, 27 октомври 2013 г.

Ком-Емине 2013г.-ДЕН ПЪРВИ-01.07.2013г.

Станахме в 4часа,оправихме се,закусихме и в 5.05 часа започнахме нашия Ком-Емине.Дъждът беше спрял,но тревата беше мокра и краката бързо заджвакаха(то така беше през по-голямата част на КЕ)Минахме през старата хижа и газ нагоре.То тъкмо днес беше Джулая морнинг-01.07.2013г. и за разлика от морските,щяхме да посрещнем утрото на върха.На върха ни посрещна ураганен вятър-мислех,че ще полетим.Добре,че беше паметника на Вазов да се държа!Посрещнахме Джулая,малко снимки и на изток-към морето.Целта за деня беше гара Лакатник.В добро темпо минахме през х.Петрохан и в 14 часа бяхме на х.Пробойница.От там през с.Губислав(някъде там дадох първата жертва-загубих си свирката) по асфалтов път-до г.Лакатник.Там бяхме около 18часа.Дидо,искашеда тръгнем за х.Тръстеная и там да спим,но аз се възпротивих-за мен това бе самоубийствено-бяхме вървели 13часа,изминали 47км,бях каталясал и на всичко отгоре-още 2.5часа до Тръстеная.Казах,че ще нощувам тук!Бях изцеден,убит,размазан-и то още първия ден!Започнах да мисля,че няма да мина Пътеката!Много пораженчески мисли!Появиха се и първите пришки и това ми загатна какво ме чака по-нататък!Разпънахме палатките  на една полянка край гарата,хапнах набързо и се струпясах!Бях чел в Планинарския форум от колеги,които са минавали КЕ,че първите 3-4 дена са най-критични и следователно трябваше да сме най-внимателни-постепенно натоварване!А то-от първия ден и гонехме 50км!Как ли ще е нататък!А и тези пришки!Добре,че поне колената засега се държат!









































На гара Лакатник видяхме прочутите Лакатнишки скали-едно великолепно  творение на природата.А праз самата гара минава и река Искър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар